سواحل آنتالیا

سواحل آنتالیا یکی از محبوب ترین نقاط ترکیه برای تور آنتالیا نوروز 96 به شمار می رود.این ساحل علاوه بر نقاط توریستی مثل رستوران های بسیار عالی،مغازه ها و ... دارای طبیعتی زیباست که همگان را به خود جذب می کند.

آنتالیا، شهر ساحل و دریاست؛ روزهای درخشان، مثل خورشید و شب‌های آرام شبیه به مدیترانه؛ شهری با جمعیت جوان که اولین سکونت‌گاه‌های انسانی ترکیه را در خود دارد؛ شهر هیجان بازی‌های آبی و رستوران‌ها و کافه‌های سنگی.

 هوای آنتالیا در طول سال تغییر چندانی نمی‌کند، بیشتر روزها گرم و شرجی است. زمستان‌ها کمی خنک‌تر می‌شود و چند روزی باران می‌بارد. بهترین وقت سفر با تور آنتالیا ، از اوایل فروردین تا اواخر آبان است که می‌شود در دریا شنا کرد؛ به هر حال تعریف سواحل آنتالیا را همه یک باری شنیده‌اند. جز پلاژهای خصوصی هتل‌ها، دو تا ساحل عمومی هم در آنتالیا هست: یکی ساحل ماسه‌ای لارا و دیگری مجموعه‌ی کُنی‌آلتی. سواحل آنتالیا از جمله سواحلی هستند که به داشتن پرچم آبی* معروف‌اند.

 ساحل لارا، که یکی از پرطرفدارترین سواحل آنتالیاست، در شرق شهر واقع شده و بیشتر هتل‌های شهر هم توی همین منطقه هستند. در آنتالیا بهتر است نگران جای اقامت‌تان نباشید؛ در شلوغ‌ترین روزهای تعطیلات هم هتل پیدا می‌شود. قیمت تورآنتالیا کلاً ارزان  است، یعنی حتی لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های این‌جا هم در مقایسه با مشابه‌شان در  شهرهای دیگر دنیا، ارزان‌تر به نظر می‌رسند.

هتل چهار فصل بسفر

یکی از بهترین هتل ها در تور استانبول هتل لوکس بسفر ، که صرف‌نظر از همه‌ی ویژگی‌های رفاهی و فقط به دلیل قرار گرفتن در یکی از بهترین مناطق حاشیه‌ی تنگه‌ی بسفر، به معنای واقعی مبهوت‌کننده است. بی‌اغراق از همان لحظه‌ی اولی که پا در سرسرای هتل بگذارید، مجذوب و شیفته‌ی چشم‌انداز، موقعیت، فضای داخلی و شکوه و تجمل آن خواهید شد. ورودی هتل با کف‌پوش مرمر، چیدمان استادانه‌ی گل‌ها و گیاهان به همراه برخورد مؤدبانه و دل‌نشین کارکنان هتل، تأثیری بسیار خوشایند و دعوت‌کننده در مهمانان دارد.

استانبول 

هتل لوکس چهارفصل بسفر در یک کاخ قرن نوزدهمی متعلق به حکومت عثمانی قرار دارد که در روزگاران قدیم حرم‌سرای سلطان محسوب می‌شد. در حال حاضر ۱۷۱ اتاق مجلل و ۲۵ سویت لوکس در ساختمان قدیمی کاخ و دو ساختمان کناری که اخیرا به آن اضافه‌ شده، وجود دارد. هتل چندان بزرگ نیست و به همین دلیل در کنار تجمل، فضای صمیمانه‌ و آرامی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. تنها مشکل هتل چهارفصل این است که همه‌ی اتاق‌ها چشم‌انداز کاملی به محیط زیبای اطراف ندارند و تنها تعداد محدودی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها از این ویژگی برخوردارند. اگر تماشای مناظر اطراف هتل برایتان اهمیتی زیادی دارد، می‌توانید با پرداخت مبلغ بیشتر از اتاق‌های مشرف به تنگه‌ی بسفر استفاده کنید و لذت آن را برای همیشه در خاطر داشته باشید. بهترین و گران‌ترین گزینه‌ی پیشنهادی این هتل لوکس، سوئیت یک‌خوابه‌ی بسفر است که حدود ۳۸۰۰ یورو به ازای یک‌شب برایتان هزینه خواهد داشت.

 

بهترین ویژگی این هتل، تراس مشرف به تنگه‌ی بسفر است که به شما اجازه می‌دهد بدون هیچ مانعی و تا جایی که چشم کار می‌کند، از تماشای مناظر خیره‌کننده‌ی اطراف لذت ببرید. تمام فعالیت‌های شما در این هتل لوکس از صرف غذاهای درجه‌یک و بی‌نظیر گرفته تا استفاده از استخر مدرن هتل در روزهای گرم تابستان یا هر کار دیگری، به لحظاتی خوش و خاطره‌انگیز تبدیل خواهد شد. به گفته‌ی کسانی که در این هتل اقامت کرده‌اند، لذت‌بخش‌ترین قسمت سفر، صرف غذا با سرویس غذاخوری نقره‌ی اشرافی در تراس و رفع خستگی در حمام بخار هتل و البته بدترین قسمت آن پرداخت صورتحساب استفاده از چشم‌انداز جادویی آن است. با در نظر گرفتن همه‌ی مسائل، این هتل لوکس یکی از برترین هتل‌های چهارفصل در تمام دنیا محسوب می‌شود البته برای لذت بردن از بهترین خدمات باید یکی از سوئیت‌های مشرف به تنگه‌ی بسفر را در تور استانبول نوروز 96 را تجربه  کنید و از قیمت تور استانبول در کافه  گردش با خبر شوید