سفر به جزیره تاریخی آلانیا

آلانیا در جنوب ترکیه، در 135 کیلومتری آنتالیا واقع شده است و قسمت جنوبی این شهر به دریای مدیترانه میرسد. این شهر در سالهای اخیر رشد و توسعه زیادی داشته است و اکنون دارای اماکن توریستی متعددی است.

از مکان های دیدنی آلانیا که در تور آلانیا می توانید از آنها بازدید کنید می توان به سواحل آلانیا، غارداملاتاش، رودخانه دیم چای، منطقه تراس، پلاژهای ساحلی، خانه و موزه آتاتورک و شهر باستانی آیتاپ اشاره کرد. 

آژانس الفبای سفر برگزار کننده تور های آلانیا، شما عزیزان را دعوت به دیدن از این شهر می نماید. تور آلانیا، تور ارزان آلانیا، تور لحظه آخری آلانیا، تور های بهار آلانیا 1397 .

موزه هنرهای زیبا پوشکین

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر مسکو موزه هنرهای زیبا پوشکین (Pushkin Museum of Fine Arts) است که توسط پدر مارینا تسوتایوا (Marina Tsvetaeva) تاسیس شده.موزه هنرهای زیبا پوشکین   شهر مسکو مانند موزه بریتانیا در شهر لندن دارای سالن هایی با بخش های مختلف برای تمدن های بشری به همراه مجسمه های تاریخی است همچنین این موزه دارای آثاری از نقاشان بنام مانند Claude Monet, Paul Cézanne  و  Pablo Picasso است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت بلیط هواپیما مسکو به وب سایت آژانس هواپیمایی الفبای سفر مراجعه کنید.

گالری ترتیاکوف

گالری ترتیاکوف (Treryakov) یکی از موزه های قابل توجه شهر مسکو است که امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری روسیه تبدیل شده است.این موزه توسط پاول ترتیاکوف، مردی ثروتمند و دوستدار هنر، یک مجموعه خصوصی را به شهر اهدا کرده بود.گالری ترتیاکوف به 2 ساختمان تقسیم شده است.گالری قدیمی ترتیاکوف در حاشیه جنوبی رود موسکفا (Moskva) قرار گرفته است و هنوز خانه های آن منطقه به صورت سنتی باقی مانده اند.آثار نقاشان مشهور بسیاری که در دوران قبل از انقلاب روسیه بوده اند مانند ایلیا رپین (Ilya Repin) و خیلی از نقاشان سرشناس روسیه را در این محل می توان یافت.در تور بهار 97 روسیه بازدید کنندگان می توانند دارایی های نادر به جا مانده از آندری روبلف (Andrei Rublev) که از قرن پانزدهم به جا مانده است را ببینند.گالری جدید ترتیاکوف در زمان شوروی ساخته شد، عموما این نمایشگاه دارای آثاری از هنرمندان شوروی و تعدادی از نقاشی های معاصر است و همچنین می توان آثاری از رئالیسم سوسیالیستی را در سالن گالری ترتیاکوف را مشاهده کرد.


موزه باستان شناسی آنتالیا

موزه آنتالیا یا موزه باستانشناسی آنتالیا یکی از بزرگترین موزه های ترکیه در کنیالتی آنتالیا قرار دارد.این موزه شامل 13 سالن نمایشگاه و یک گالری فضای باز است.این موزه دارای مساحت 7000 متر مربع است و دارای 5000 اثر هنری برای نمایش است و علاوه بر این 25000-30000 از مصنوعات غیر قابل نمایش در انبار ذخیره شده اند.از آثاری که در این موزه به نمایش در میایند می توان به آثار تاریخی مناطق مدیترانه و پامفیلیا در آناتولیا نام برد.موزه باستانشناسی آنتالیا یکی از مهمترین موزه های ترکیه است که در سال 1988 برنده جایزه ویژه انجمن اروپا شد.



در اواخر جنگ جهانی اول، زمانی که آنتالیا در  اشغال ارتش ایتالیا بود، یک باستان شناس ایتالیایی به خاطر حفظ تمدن شروع به جمع آوری آثار باستانشناسی که در مرکز شهر و اطراف سفارت ایتالیا یافت شده بود کرد.در ابتدا موزه در مسجد علاالدین Alâeddin Mosque و در سال 1922 تاسیس شد و بعد در سال 1937 به مسجد Yivli Minare منتقل شد و در سال 1972 به ساختمان کنونی منتقل شد.



آژانس مسافرتی الفبای سفر ارائه دهنده تور آنتالیا بهار 97، تورهای ارزان قیمت و لحظه آخری آنتالیا می باشد و برای مطالعه بیشر درباره جاذبه های گردشگری آنتالیا می توانید به وب سایت الفبای سفر مراجعه کنید.

موزه هنرهای مدرن استانبول

موزه هنرهای مدرن استانبول در ناحیه بی اوغلو استانبول قرار گرفته است و در تور استانبول از این موزه بازدید خواهید کرد.این موزه در 11 دسامبر سال 2004 افتتاح گردید و آثار هنرمندان ترکی را به نمایش می گذارد.این موزه در بوسفروس و در همسایگی محله صنعتی Tophane قرار دارد و ساختمان این موزه قبلا یک سوله بوده است.موزه هنرهای معاصر استانبول دارای فضای نمایشگاهی در 2 طبقه است که آثار ثابت و دائمی این نمایشگا که از هنرمندان بنام ترک می باشند به همراه فروشگاه و رستوران در طبقه فوقانی قرار گرفته اند و در طبقه اول نمایشگاه موقت به همراه سینما و کتابخانه قرار دارند.



قسمت نمایشگاه دائمی موزه هنرهای مدرن استانبول به 2 قسمت گذشته هنر و آینده هنر در کشور ترکیه تقسیم شده است.این موزه علاوه بر نماشگاه دائمی دارای جشنواره های فیلم و عکاسی نیز می باشد و به همین دلیل سالانه هنرمندانی از سایر کشورها در این جشنواره ها شرکت می کنند.یکی از قسمت های بسیار هیجان انگیز موزه هنرهای مدرن استانبول قسمت کتابخانه این موزه است که دارای 9 هزار جلد کتاب و در حدود 30 موضوع است.



آژانس مسافرتی الفبای سفر ارائه دهنده تورهای ارزان قیمت و لحظه آخری استانبول می باشد و شما را به شرکت در تورهای هنری و بازدید از این موزه دعوت می کند و برای مطالعه بیشر درباره جاذبه های گردشگری استانبول می توانید به وب سایت الفبای سفر مراجعه کنید.